جک پالت چیست؟
نوشته شده توسط : mona

به زبان ساده، جک پالت ابزاری است که در اطراف انبار شما برای بلند کردن و جابجایی پالت ها با سهولت نسبی استفاده می شود. استفاده از آن‌ها بسیار ساده‌تر از دستان شماست، همچنین ارزان‌تر و کارآمدتر از لیفتراک برای بارهای کوچک‌تر هستند.

جک‌های پالت نام‌های زیادی دارند که ممکن است در یک انبار نیز بشنوید، مانند یک پالت‌تراک، جیگر یا کامیون پمپ. جک های پالت به طور کلی ماشین های ساده ای هستند و فقط چنگال های چرخ و خود جک هیدرولیک هستند.

در بیشتر موارد، جک‌های پالت را در اندازه‌های یکسانی برای حرکت در پالت‌های اندازه استاندارد خواهید یافت. می‌بینید که چنگال هر جک حدود 7 اینچ است و یک پا یا بیشتر بین آنها قرار دارد. طول چنگال نیز بسیار نزدیک با اندازه های پالت مطابقت دارد که معمولاً 36، 42 یا 48 اینچ طول دارند. هر جک باری را حدود 7 اینچ از زمین بلند می کند.

جک های پالت نیز انواع مختلفی دارند و به شما کمک می کنند تقریباً هر بار پالت شده ای را که تصور کنید به راحتی تحمل کنید.

رایج ترین نوع جک پالت،جک پالت دستی است که کنترل و تغذیه آن به طور کامل توسط کاربر انجام می شود. بسیار شبیه جک برای ماشین، می توانید دسته جک پالت را با دست پمپاژ کنید تا پالت های خود را از روی زمین بلند کنید . به راحتی می توانید جک پالت را در اطراف انبار خود بچرخانید.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: